3 האלמנטים הכי חשובים ביצירת באנר לדף העסק שלך

באנר לדף העסק שלך – חייב שיכיל:

  1. כותרת מושכת – בדרך כלל כותרת שיש בה איזו שהיא שאלה? או מעוררת סקרנות – כזו שמייצרת חשיבה /מודעות לצורך קיים – משהו שהתשובה עליו תתקבל בהקלקה על הבאנר – כך שהכותרת צריכה להיות מסקרנת מספיק כדי שילחצו עליו לקבלת המענה.
  1. מראה נקי וייחודי – בים האינפורמציה הויזואלית הקיים סביבנו, אנו חייבים להיות מספיק בולטים ומיוחדים שהעין של הגולש הפוטנציאלי תמשך אליו – וייחודיות ניתן ליצור בשימוש בקונטרסט גבוה בין הרקע לאותיות .בתנועה של אובייקטים בתוך הבאנר (גם תנועה נכונה של הטקסט יכולה ליצור בעצמה עניין).
  1. ויז'ואל מסקרן – המוח שלנו יודע לתרגם ויז'ואל מהר יותר מכל מסר טקסטואלי לפיכך, ויזו'אל מסקרן המחזק את המסר הטקסטואלי יגרום לנו לרצות להקליק על הבאנר.

לפני שאתם יוצרים באנר חשוב שתתכננו אותו, ואת האלמנטים המרכיבים אותו הן מבחינה טקסטואלית והן מבחינה וזואלית – זיכרו, הבאנר שלכם צריך לעורר סקרנות בשבריר שניה הוא צריך לבלוט בייחודיות שלו מעל כולם, לכן חשוב שיהיה תמציתי – מסקרן – ובולט.

Related

שירות גרפי

שירות גרפי העולם הגרפי הינו עולם מגוון ביותר ממדיה לדפוס ועד למדיה אנימטיבית.בעבודותנו אנו מקפידים לשלב בין המדיות השונות ולהעמיק…

קרא עוד...

מיתוג העסק

מיתוג העסק למה חשוב למתג עסק ? עיצוב מדויק ונכון לעסק מעניק לו את הבידול החזותי ומשמר זהות ערכית ועקבית של…

קרא עוד...

שיווק רגשי

אנחנו זוכרים טוב יותר דברים שגרמו לנו להרגיש משהו מדברים שגרמו לנו לחשוב... אנחנו נמשך יותר לתמונות פרובוקטיביות כמו סקס,…

קרא עוד...

למה אנחנו מקליקים?

4 סיבות למה אנחנו מקליקים – הפסיכולוגיה מאחוריה כפתורי ההנעה לפעולה כפתור הקריאה לפעולה הוא הכפתור הכי חשוב בכל מסמך…

קרא עוד...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *