איך יוצרים אינפוגרפיקה שעובדת?

הדגשים ליצירת אינפוגרפיקה חזקה מותאמת תוכן

אינפוגרפיקה היא כלי חשוב בעולם הויזואלי איטרנטי שלנו, והיא אפקטיבית במיוחד כדי לחזק הבנת המסר אותו אנו מבקשים להעביר. הרעיון של אינפוגרפיקה במהותו היא למעשה להעביר דאטה נכבדה בצורה ויזואלית תמציתית.

העולם שלנו מלא בנתונים, התחושה הכללית היא שים האינפורמציה הזה מאיים להטביע אותנו (מי לא חווה מיילים אינסופיים ושיטוט ובהיה במאמרים ללא סוף). כיון שכולנו מאוד עסוקים האינפוגרפיקה למעשה מסכמת לנו את התובנות החשובות של המאמר, ולמעשה חוסכת לנו המון זמן. כיון שהמוח שלנו קולט תוכן ויזואלי הרבה יותר מהר מתוכן טקסטואלי, האפקט של האינפוגרפיקה הרבה יותר גדול מזה של הכתוב. מה שהופך אותה בהכרח לכלי חזק ועוצמתי להעברת מסרים.

האינפוגרפיקה מעבירה בצורה פשוטה רעיונות מסובכים ומורכבים אותם היא מתרגמת לקווים ואייקונים פשוטים ומובנים.

כדי ליצור אינפוגרפיקה טובה יש להקפיד לשאול 4 שאלות עיקריות:

  1. על מה הטקסט מדבר וכמה אינפורמציה יש להעביר?
  2. מהם הדגשים של המאמר/התוכן?
  3. האם ניתן לחלק אותו לקטגוריות, או לסדר אותו כרונולוגית/טבלאית?
  4. האם מתקיים אאוטליין (סיפור מסגרת) ברור?

ברגע שענינו על כל אחת מהשאלות נתחיל לבנות את אינפוגרפיקה כך שהרעיונות התמציתיים של המאמר/ התוכן יתורגמו לאייקונים ברורים ופשוטים שיעבירו את המסר בצורה מהירה ועניינית כמו גם מושכת ונעימה לעין התואמת את הצבעים והפונטים של התחום.

באופן די מפתיע ככל שהחיבור בין התוכן לויז'ואל יהיה פשוט יותר, כך המסרים יעברו טוב ומהר יותר.

Related

שירות גרפי

שירות גרפי העולם הגרפי הינו עולם מגוון ביותר ממדיה לדפוס ועד למדיה אנימטיבית.בעבודותנו אנו מקפידים לשלב בין המדיות השונות ולהעמיק…

קרא עוד...

מיתוג העסק

מיתוג העסק למה חשוב למתג עסק ? עיצוב מדויק ונכון לעסק מעניק לו את הבידול החזותי ומשמר זהות ערכית ועקבית של…

קרא עוד...

שיווק רגשי

אנחנו זוכרים טוב יותר דברים שגרמו לנו להרגיש משהו מדברים שגרמו לנו לחשוב... אנחנו נמשך יותר לתמונות פרובוקטיביות כמו סקס,…

קרא עוד...

למה אנחנו מקליקים?

4 סיבות למה אנחנו מקליקים – הפסיכולוגיה מאחוריה כפתורי ההנעה לפעולה כפתור הקריאה לפעולה הוא הכפתור הכי חשוב בכל מסמך…

קרא עוד...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *